13 февруари 2015


КАМЪКЪТ Е ЗАПЕЧАТАН. АМИ СЕГА?





62 И на следващия ден, който бе денят след приготовлението за празника, главните свещеници и фарисеите се събраха при Пилата и казаха:
63 Господарю, спомнихме си, че Оня измамник приживе рече: След три дни ще възкръсна.
64 Заповядай, прочее, гробът да се пази здраво до третия ден, да не би учениците Му да дойдат и да Го откраднат, и кажат на народа: Възкръсна от мъртвите. Така последната измама ще бъде по-лоша от първата.
65 Пилат им рече: Вземете стража; идете, вардете Го както знаете.
66 Те, прочее, отидоха и вардиха гроба, като запечатаха гроба с помощта на стражата.

Понякога изглежда, че е невъзможно да се случи това, за което се молиш - камъкът е запечатан чрез обстоятелства, които като че ли не могат да се променят.
Брат ми е сложил ръка на цялото ми наследство и изглежда, все едно аз никога няма да мога да получа своята част от него.
Бившият ми съпруг беше алкохолик и продаваше всички имоти, които притежаваше. Изглеждаше така, сякаш няма да остави никакво наследство на дъщеря ни - нито дом, нито земя. Но човекът почина рано и сега това, което не бе успял да продаде -  къща в града и земя на село, остана за детето. 
Молила съм се и за двата проблема и Господ ми е говорил, че държи нещата в Своите ръце. Но в моите очи обстоятелствата изглеждаха непреодолими. Изглеждаше така, сякаш камъкът е запечатан. 

Може врагът да запечата камъка, но това не попречи на Исус да възкръсне! Запечатаният камък няма да попречи на Бог да извърши чудото в моя и твоя живот!

П.п. Все още чакам Бог да разреши първия проблем. И ще Го дочакам :))

С. Йорданова

1 коментар:

  1. Слава на Татко :) За Теб няма нищо невъзможно. Вече и първият проблем е разрешен. Получих своя дял от наследството си и купих свой дом.

    ОтговорИзтриване