18 септември 2014

                         
"РАБОТНИКЪТ ЗАСЛУЖАВА СВОЯТА ЗАПЛАТА"
                                                                    Матей 10:10 


          Снощи Святият Дух ме събуди и ми каза да отворя библията на 41глава от Исая. Там пише:
" Ето всички, които се сражават против теб, ще станат като нищо; като че ли не са били."*

Четох този стих няколко пъти и разбрах, че Господ иска да го изговоря с вяра, като че ли това засяга мен и моите врагове. Докато го декларирах на глас, почувствах сила в тези думи.

         На другият ден отидох до счетоводството на фирмата, в която работеше дъщеря ми. Тъй като тя отсъстваше от града, беше предупредила ръководството за мен и предварително подписала документа, придружаващ заплатата й - 188лв с удръжките.

Счетоводителката ме изпрати при касиерката, която ми даде да подпиша фиш за същата сума, но ми наброи 152лв на ръка и любезно ми каза: "Довиждане." Аз поисках някакъв екземпляр и за това, което подписах. "Мога да ви дам копие от ордера за 152лв, но не и на фиша" - отговори ми тя.
Излязох от стаята и преди да си тръгна, звъннах на дъщеря ми, за да я запитам отново колко пари трябва да й дадат. "188лв- със сигурност- отговори ми тя."

Върнах се в офиса и попитах касиерката защо, след като съм се подписала на 188лв, ми дава 152лв. Тя ми отговори, че нищо не зависело от нея - каквото й кажели, това давала.
"Обърнете се към счетоводителката - насочи ме жената." Благодарих й любезно и се отправих към счетоводството. И се започна един дълъг разговор, който ставаше все по- неприятен. Служителката не искаше да ми даде фиш, нито да види от къде идва тази разлика в парите. Накрая ядосано й заявих, че защитава некоректни работодатели, които печелят за сметка на работниците си, ощетявайки и нейната заплата, и тази - на децата ни.
   Толкова малко беше заплащането на дъщеря ми в тази фирма, че тази липса, за която се борех, беше надницата й за 3 работни дни!  Тя замълча за малко и се съгласи да ми даде фиша, на който обаче сега пишеше 152лв.
Разговорът приключи. Разбрах, че няма да ми изплатят липсващата сума, но вече се бях заяла за документ и се върнах при касиерката. Жената ме отсвири и напусна офиса си. Последвах я в коридора, но тя влезе в счетоводство и затвори вратата под носа ми!
Знаете ли, аз по характер не съм така настоятелна. Дори - напротив, притеснявам се да не досаждам и когато ми откажат, се затварям в себе си, отстъпвам. Но днес беше различно. Дори сама се чудех на себе си.
Докато стоях в пустия коридор, започнах да се моля тихичко. И тогава Святият Дух ми припомни словото от Исая: " Ето всички, които се сражават против теб, ще станат като нищо; като че ли не са били."*
Започнах тихо да изговарям с вяра, че всички, които воюват против мен, ще загубят; че ще победя всеки език, който се съди с мен.* Повторих го няколко пъти. Накрая в мен дойде мир и благодарих на Бог.
Не след дълго вратата се отвори и касиерката ме покани в офиса си. Показа ми някакъв документ и ми каза, че разликата се получавала от бля- бля -бля...
Наведе се, извади от касата 36лв и като написа още един ордер за тях, ми подаде сумата през прозорчето. После ми се извини няколко пъти. 
             По пътя за дома, разказах всичко на дъщеря ми. Всичко! Това беше едно доказателство за нея (и за мен), как Бог преобръща обстоятелствата в нейна полза, как променя сърцата на хора заради нея и колко го е грижа за нея, дори когато става дума само за 36лв!
Поздрав от мен:

siaina



Исая 41:10 10 Не бой се, защото Аз съм с тебе; Не се ужасявай, защото Аз съм твой Бог; Ще те укрепя, да! ще ти помогна. Да! ще те подпра с праведната Си десница,
11 Ето, всички, които са разгневени на тебе, Ще се засрамят и смутят; Съперниците ти ще станат като нищо и ще загинат.
12 Ще потърсиш ония, които се сражават против тебе, И няма да ги намериш; Ония, които воюват против тебе, ще станат като нищо, И като че не са били.
13 Защото Аз Господ твоят Бог съм, Който подкрепям десницата ти, И ти казвам: Не бой се, Аз ще ти помогна.

Исая 54:17 

Ни едно оръжие скроено против тебе не ще успее; И ще победиш всеки език, който би се повдигнал против тебе в съд. Това е наследството на слугите Господни, И правдата им е от Мене, казва Господ.


Няма коментари:

Публикуване на коментар